Saçmalayan: Gay Mühendis 23 Eylül 2014 Salı


Merhaba kalbi güzel insanlar, hala kendimi toparlamaya çalışıyorum. Olacak gibi sanki...

Yine acıyor içim sanki her gün sıfırlanıyor hayatım. Her şeyi yeniden öğrenmişim gibi yanıyor içim. Çok bulanıyor midem biliyorsun stresten olduğunu, anlatmıştım. Sabah yine seninle uyandım, uyandırmadan öptüm o güzel yanaklarından sonra yavaşça çıktım yataktan. Yüzümü yıkadım ve uyandım gerçeklere. Düşündükçe hatırladım, o hışımla döndüm yatağa baktım, yoktun.

İndi gözümden yaşlar, tutamadım. Kollarını aradım bulamadım. Boynuna sarılmak istedim, yapamadım.

Okula gittim lanetler sabahın körüne ders koymuşlar. Baktım tesadüfen gördüm seni onunla. Ona bakarken gözlerinin içi nasılda gülüyordu. Mutluydun aynı zamanda utanmaz ve umursamaz.

O kadar vefasızmışsın ki, defalarca söylemem rağmen seni sevdiğimi aldırmadın. Ve o kadar umursamaz bir halin vardı ki, yemin ederim, ben bile utandım kendimden.

Çok özledim ama yine de seni. Gülüşünü, gözlerini her şeyini.


Bilmiyorum yatağımda ki hatıralardan mıdır ama uyuyamıyorumda doğru dürüst artık. Aynı yataktaki ağırlığımızı özlüyorum. Rüyamda kendimi hep yine senin kollarında buluyorum. Aşkın sarhoşluk gibi.

Bazen çok korkuyorum ya gerçekten hiç düşündüğüm gibi biri olmadıysan, ya sen sandığım şey aslında yüreğimse diye. 

Ama değil hissediyorum, gülüşünden öpüyorum.

Seni bir gün affedebilmeyi umarak...






{ 4 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. kendine bu kadar acıma daha kötü olursun belki hiçbi zaman unutmazsın ama acısı geçiyo emin ol sadece sabır!!

    YanıtlaSil
  2. bacım aptal olmasana git onun kız arkadaşına sevgilin böyle böyle de.. ve emin ol,intikam her şeyin ilacıdır.sana kimse bunları yapamaz.zamanında ben benzer ir durum yaşadım ve çocuğun da ağzına sıçtım,oh olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna çok güldüm :D Aramızda ne olursa olsun böyle bir şey yapamam ama seninkinin hikayesinide çok merak ettim valla :))

      Sil
  3. DUYGUSAL P ! BÜYÜ BİRAZ

    YanıtlaSil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.