Saçmalayan: Gay Mühendis 29 Eylül 2014 Pazartesi




Biliyorum sizi çok sıkıyorum. Sürekli aynı konuyu aynı adi insanı ve aynı kalitesizliği, utanmazlığı yazıyorum.

Ama unutamıyorum işte. Taslaklara yazıp yazıp kaydediyorum sonra yayınlayınca bir an ferahlıyorum. Onun yaptığı bu onursuzluğu ne kadar kişiye ulaştırabilirsem o kadar rahat ediyorum.

Sürekli görüyorum, hakkında yeni şeyler duyuyorum sonra içim daha da acıyor. Çok mutlularmış. "Gönlüme girdin sevdiğim" diye şarkı söylüyormuş ona vs. vs.

Susamıyorum artık. Sustukça tüm kanım çekiliyor, acı çekiyorum. Ölüyorum anlasana ölüyorum.

Elbet seni zorlayamam, sevmiyorsan tamam konu kapanmıştır. Aşk tek kişilik değil karşılıklı yaşanan bir şeydir.

En çok zoruma giden beni aldattığı kişinin onu terk eden eski sevgilisi olduğunu öğrenmem oldu. Lanet olsun sana çocuk. İşte sen bu kadar gurursuzsun.

Hadi git, koşa koşa git onun kollarına sarıl. Umarım o da benim yaşadıklarımı sana yaşatır. Aldatılmanın ne olduğunu tadarsın. Umarım yine geçmişte yaptığı gibi seni kullanır kenara atar.

{ 7 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. sen şimdi tüm bu melankoliyi, acıyı, ayrılık olayını vs bir hetero için mi yazmıştın yani? önceki yazılarına atfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında şöyle kendini hetero sanıyor zavallım. Aslında biseksin dibi ama kabullenemiyor.

      Sil
  2. sende de azcık onur olsun,piç kurusu çocukmuş.akılsız git söyle işte kıza aaa senin bu sevdiceğizin ile biz düzüşürdük diye :D

    YanıtlaSil
  3. Gay mühendis e postanizi bırakabilir misiniz ? Rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için kusura bakma lütfen.

      muhendisgay@gmail.com

      Sil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.