Saçmalayan: Gay Mühendis 13 Kasım 2014 Perşembe



yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum 
üstüm açılmış, ürperirken sabah olmuş 
"uyan" dedi bir ses, "uyan,o burada" 
uyandım, aradım, bulamadım 

suçum neydi? 
neden böyle oldu? 

bu sabah bir umut var içimde;
nasıl olsa geri gelirsin diye 

her şey yerli yerinde yine 

bu sabahların bir anlamı olmalı 



koltuğuna senin kıvrılıp, hayalinle uyumuşum 
camlar açık kalmış, üşürken sabah olmuş 
"uyan" dedi bir ses, "uyan,o burada" 
uyandım, aradım, bulamadım


{ 3 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. bu şarkıyı söyleyen zamanında mutlaka... neyse dillendirmeyeyim geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Olan olmuş, giden gitmiş. Kendisine her fırsatta bedduayla karışık bela okuyorum :D Dileklerin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. oda yanlış, yapma! sana kattığı deneyimler için şükret ve gülümse o ....(küfür içerir)nin anılarına :)

    YanıtlaSil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.