Saçmalayan: Gay Mühendis 20 Ağustos 2014 Çarşamba



Merhaba sevgi çiçekleri!

Küçüklükten beri kazandığım bir alışkanlığım var benim kafama ne takılırsa kendimi rahatlatmak için sayfalarca yazıyorum yoksa rahatlayamıyorum.

Daha önce bilgisayarımda biriktirirdim, anne ve babam ile farklı bir şehirde yaşıyorum bayramda vs eve döndüğüm zamanlarda babamın bilgisarıma benden habersiz bir kaç kez girmesi ile o notları görür korkusu yaşadım.

Daha sonra Google Docs'a aktardım ama bu seferde babam her bilgisayarımı istediğinde çıkış yapmak zor geldi ve bir kezde unuttum.

Artık karar verdim anonim blog yazmak en güzeli ve en güvenlisi. Kim bilir belki kendimi hazır hissettiğim bir gün - hiç sanmıyorum ama - babamın, annemin karşısına geçer ve gerçeği açıklarım.

Yaşadıklarımı buraya dökmek için sabırsızlanıyorum.

{ 9 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. Eh o zaman ilk hoşgeldin benden gelsin :) Güzel yazılarını bekliyoruuuz :)

    YanıtlaSil
  2. Aramıza hoş geldin!
    Anlatacak pek çok şey birikmiş anlaşılan.
    Heyecanla bekliyorum yazılarını!

    YanıtlaSil
  3. Benden de bir merhaba :) Hoşgeldin Mühendis Gay!

    YanıtlaSil
  4. Benden sonra yeni biri daha, aha! Hoş geldin :)

    YanıtlaSil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.