Saçmalayan: Gay Mühendis 30 Kasım 2014 Pazar




Son zamanlarda çektiğim sıkıntıların sebebini buldum.  Benim istediğim tek şey sevilebilmekti.

Canım sıkkın olduğunda elimi tutup ben yanındayım diyebilecek birini istedim hep. Hayatımda her zaman fuckbuddy denilen bu aşağılık ilişkiyi kınamıştım. İnsanın başına gelince ne yapacağını bilemiyor.

Ben deli gibi severken, onun için her şeyimi feda edecekken onun sadece beni canı çektiğinde gelmesi çok ağırıma gidiyor. Benim yaşayamadığım şeyi, onun bana veremediği sevgiyi ve ilgiyi şimdi kız arkadaşına göstermemi istiyor. Sanki aldatması çok normalmiş gibi.

Ben seni herkesten kıskanırken elinde bir kızla gelip ve ona saygı duymamı nasıl beklersin? Onun hiç bir şey feda etmeden senden en çok istediğim şeyi senin ellerini, kalbini ve dudaklarını elde eden birine nasıl saygı gösterebilirim?

Her şeyi geç, ben senin yanında bunda sonra kalamam ki. Ben gözünde bu kadar mı gurursuz aşağılık bir orospuyum ey göt?

Senin için döktüğüm göz yaşlarım şahittir seni ne kadar çok sevdiğime.

Zamanında bana verdiğin sözler gösteriyor senin karakterini şimdi... Hani kimse benim yerimi alamızdı? Hani kimse benim kadar sana iyi hissettiremezdi. Hani o eller sadece benimdi??

İlişkimizi öyle bir yere koymuşum ki, seni gözümde öyle büyütmüşüm ki. 2 yıllık ilişkimizin üzerine gidip bir kız bulup sonra da bana seçtiğin düğün mekanını gösterebilecek kadar aşağılıksın sen işte.

Dilerim yanına kalmaz bunlar. Dilerim öyle bir duruma düşersin ki her gece tüm kemiklerin kırılırcasına acır için. Allah'tan benim çektiğim acının 10, 100 katını dilemiyorum, sadece benim çektiğim kadar çek yeter. Benim hissettiklerimi hisset, her gece öl, ağla ve uyu.

Ne yaparsam olmuyor artık eskisi gibi çünkü anladım bazı şeylerin yerine gel(e)meyeceğini. Anladım senin umursamazlığını, aptallığını ve hayvanlığını.

Senden vücudumun her zerresi kadar tiksiniyorum adam. Düşündüğümde ağlamadan duramıyorum, ne zaman geçer bilmiyorum. Hiç geçmeyecek gibi acıyor içim çünkü.

Öl Adam öl. Acısın seninde için benim gibi. Ben sana hakkımı helal etmiyorum. Dilediğini yap, dileğim aynı acıları çekerken görmek seni. O acının her darbesinde hatırla beni.




{ 3 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. cano naptın sen ya? okurken aklımdan yıldız tilbe şarkıları geçti resmen :) yapma bunu kendine

    YanıtlaSil
  2. Kendimi yıldız tilbenin "ama evlisin" şarkısını yazmış gibi hissediyorum zaten :( Bakalım dediğin gibi bundan sonra beddua yok, ona alıştırıyorum kendimi. Dönüp dolaşıp gerçekten beni mi buluyo ne :P

    YanıtlaSil
  3. Kabul elhamdulillah muslumanim ama enerji olaylarina da inanirim hani :) evrene pozitif enerji ver ki sana pozitif donusler olsun:) ha sor terzi kendi sokugunu dikiyor mu? Bnm okuzu bi ele gecirsem sacini basini yolcam o ayri :) bak yine efendi cizgimden ciktim offfff ;P

    YanıtlaSil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.