Saçmalayan: Gay Mühendis 2 Aralık 2014 Salı




Hayat çok garip değil mi? Kimilerinin mutluluğu, birinin mutsuzluğu oluyor.

Adaletsiz değil mi? Sizce de bir sorun yok mu burda, bir merhametsizlik yok mu?

Bu nasıl kader bu nasıl yazı diye çıkışmak istemiyorum. Allah'a inanan biriyim ama artık öyle düşüncelere sevk ediyorki beynim beni, işin içinden çıkamıyorum.

Belki de benden kurtulmak için dua etmiştir diye düşünüyorum. Onu benden çok sevdiği için onun duası kabul oldu diyorum.

Sorgulamak istemiyorum ama lanet olsun işte. 

Adaletli değil anlatabiliyor muyum!? Onun her gece mutluluktan dört köşe olup benim ağlayarak uykuya dalmam-bayılmam- Allah'ın her gecesi, aklınıza gelen her gece aynı şeyleri yaşamam adaletli değil.

Nasıl oldu da unutamadım bilmiyorum. Bunca zamana rağmen nasıl hala seni yutamadım, sindiremedim. Aylardır küstüm aynalara.

Çok zor. Her gece aklıma geldiğinde göz yaşlarımı tutamamam, ağlayarak uyumaya çalışmak ve daha beteri sabah uyandığımda seni rüyamda görmüş olmak. Sana rüyalarımdaki gibi sarılmak istiyorum. Hala deliler gibi istiyorum bunu. Seni nasıl biri olarak hayal ediyorsam, onunla yaşadığım hayatı rüyamda görüyorum ve hiç uyanmak istemiyorum.

O hayatımda göz yaşı yok. Sadece sen, ellerin ve dudakların var. Her lanet gece anılarından saklanmaya çalışıyorum. Göğsüne yattığım zamanı, "bu kalbi duyuyor musun, işte senin için çarpıyor" deyişini her şeyi, kendimden  nefret ediyorum artık adam. Senden nefret ettiğimden daha çok kendimden ediyorum.

İçimde ki hala bir şeyler yapabilirim umudunu öldürmek istiyorum.


Nolur yorum yaz :(

Sorun varsa mailde atabilirsin: muhendisgay@gmail.com



Yazıyı takibe al | Yorumları takibe al

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.