Saçmalayan: Gay Mühendis 21 Aralık 2014 Pazar


Bazı seçimler sadece zorunluluktur

Hayatımda biri olsa keşke gerçek beni bilen, beni gerçekten mutlu eden. Beni, en önemlisi kendini kabullenmiş biri.

Eve sırf ona güzel yemekler yapıcam diye gitmek için saat saysam mesela, girse kapıdan sarılsa bana öpse beni her gün sektirmeden. Bilse keşke bazı şeylerin gerçekten birer "seçim" ya da "seçimler" olmadığını. Suçlamasa beni.

Sonra oturup filmler izlesek her gece, Allah'ın her gecesi sarılarak uyusak. Arada kavga etsek, sonra dayanamayıp gelse sarılsa bana, yatsa yanımda. Birbirimize sözler versek "hiç bitmeyecek" desek, buna tüm kalbimizle inansak ve birbirimizi ihanet dahil hiç bir şeyin ayıramayacağını bilsek keşke.

Benim onu sevdiğim kadar o sevse beni. Adımı kullanmasa yerine sadece "seni seviyorum" dese ne güzel olurdu!

Gece yanımda olduğunda, sabah olmasın diye dualar etsem keşke. Yatalım sonsuza kadar böyle koyun koyuna.

Keşke böyle biri olsa diyorum, hayatımda bir iz bırakıp kaçmak yerine orada sonsuza kadar kalacak olanlardan biri.



{ 3 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. Çoğu zaman hepimiz böyle düşünüyoruz, hayaller kurduğumuz dünyada kendi zihnimizden birini çiziyoruz. O bizim sevgilimiz olsun, her anımızda yanımızda olsun diyoruz. Belki de çoğu zamanımızı o hayali sevgili ile yaşıyoruz. Bazen düşünüyorum, uzak diyarlarda böyle biri gerçekten var mı ? Elbette var diyorum sonra, ama iki insanı ne bir araya getirir ? Kader mi yoksa başka bir şey mi ? İşte düğümlenip kalıyorum, olacaksa bir şekilde oluyor sanırım. Doğru insanı yeterince isteyip gerisini zamana bırakmak gerekli belki de. Dünyanın pek çok yerinde birbirinin hayallerini süsleyen insanlar umarım bir gün gerçekten bir araya gelip gerçek sevgiyi yaşarlar. Yaşarız. Sağlıcakla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin ve şarkı için teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Hatta sana bir de şarkı armağan edeyim belki sana da iyi gelir. Ben çok sevdim. Riff Cohen - Que De Bonheur :))

    http://www.youtube.com/watch?v=AGpX5IKcR94

    YanıtlaSil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.