Saçmalayan: Gay Mühendis 30 Aralık 2014 Salı



Geçen kendime sordum, "2014 yılını en iyi nasıl tarif ederim?" diye ama aklıma gelen tek şey hayal kırıklıklarım oldu. Bu yüzden 2015 benim için çok büyük anlam ifade ediyor. Bu yılı yarın geride bıraktığımızda onunla birlikte hayatımdan çıkardıklarımında tarihe gömüleceğini umuyorum.

Aşık olmak istiyorum mesela yeniden ama bu sefer beni gerçekten sevecek biriyle olsun, sahtekarlar hayatıma bir daha giremesin istiyorum. Mutlu geceler istiyorum, her gece dua ederken gözlerim dolmasın istiyorum.

Bilemem bir daha birini böyle ölesiye sevmek nasip olur mu. Ama yine tüm kalbimle şunuda diliyorum, beni bu yıl üzen her kimse bana çektirdiklerinin aynısı çekerler.

Dilerim yeni yıl hepimiz için hayırlı olur.

Mutlu Yıllar!

{ 3 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. Geçen yazından sonra baştan sona okudum blogunu. Bir hayli ağır şeyler yaşamışsın. Ki bunlara rağmen hayata yeniden başlayabilmek oldukça zor fakat insan bir süre sonra kendini yenileyebiliyor. Ben de yakın zamanda toplamda iki ay kadar önce beş yıllık ilişkimi bitirdim ortada da somut bir sebep yokken. Sadece aynı şeyleri hissedememeye başlamıştık. Psikolojik destek dahi aldım çünkü bu tarz şeylerin altından kendi çabamla kalkamıyorum. Ama şu an hayata yeniden dönüyorum. Kendime zaman ayırmaya başladım, işime konsantre oldum. Ailem ön plana çıktı ve arkadaşlarıma ayırdığım zaman çok azmış bunu fark ettim. Kendi eksikliklerimi tamamlamaya başladım. Ki hayatım ondan ayrıldıktan sonra hiç de beklediğim gibi kötüye gitmemeye başladı. Kendini buna hazırla, senden daha değerli başka kimse yok hayatta. Kendine sarıl, bir gün sana da yürekten sarılacak ve seni kendinden çok sevecek birini bulacaksın buna adım gibi eminim. O zaman benden bir şarkı daha gelsin sana. Merak etme tüm müzik listemi paylaşmayacağım seninle :D Ama bu grubu çok seviyorum. Panic!At the Disco'dan This is gospel geliyor senin için. Youtube'dan videosunu da izle derim. Yeniyıl dileklerinin gerçek olması dileğiyle deyip gitmiyorum gerçek olacak inanıyorum ! Hoşçakal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyunca bi mutlu oldum. Çok teşekkür ederim :D Müziklerin ikiside hoşuma gitti yani müzik zevkimiz aynı listeni paylaşsanda hayır demem :)))

      Atlatmaya çabalıyorum bakalım, psikolojik destek almaya başladım bende iyi geliyor.
      Dileklerin için çok teşekkür ederim. Sende o güzel kalbin gibi temiz birini bulacaksın, bende buna inanıyorum! :)

      Kendine iyi bak :)

      Sil
    2. Mutlu olmana çok sevindim, kenardan köşeden belki ama içten yazdıklarım :)) Ben hüzünlü anlarımda çocukluğumdaki düşlere dönüyorum. Düş beyazı ve düş macunu derdim hayal ettiğim dünyanın adına, illa bir beyazlık olacaktı içinde. Siyahı hiç mi hiç sevmedim. Böyle içinde pamuk şekerli arabaların gırla gezdiği, eli bol yaşlıların umut dilediği, üzerimize yıldız tozları yağan, bir sirk kadar mutlu hayvanlar ve yalnızca iyi insanlar dolu bir dünya. Bardaktan boşanırcasına yağmur değil de, iyilik yağsın isterdim. Şimdi hüzünlü olduğum zamanlarda tekrar bu dünyayı düşlüyorum, sayfalar dolusu yazıyorum düşlerim üzerine. Bir gün diyorum, böyle bir dünyada yaşayacağım ve birinin elinden tutup ormandaki çilekli turtadan yaptığımız evimize gideceğiz. Hayaller bazen iyi geliyor insana. Çok konuştum sanırım, gideyim en iyisi ben. Sen de kendine iyi bak, cidden iyi bak ama. Sözde kalmasın :))

      Sil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.