Saçmalayan: Gay Mühendis 22 Ağustos 2014 Cuma



Merhabalar kafam çok bozuk arkadaşlar :(

Az önce annemle yaşadığım bir şey canımı oldukça sıktı. Kendisine gayet normal birinin resmini gösterdiğimde bana verdiği tepki "Iyy eşcinseller gibi bu kim" dedi. Bende anneme duygularımı açabileceğimi düşünürdüm hep.

Ne yapacağımı şaşırdım. Sevdicek de arayıp sormuyor bide dışarıda kendimi rahatça yaşayamıyorum. Ortalığa çıkıp işte bakın işte bu ben buyum diyemiyorum. Mesela -onlara göre- birini çok sevemiyorum. Sevgilim diyemiyorum ona herkesin içinde o bunu der şu bunu söyler demesinden bıktım. Bana ne kadar ilişki yaşasakta 1 yılın sonunda sadece yatakta sevgilisi gözüyle bakmasına artık tahammül edemiyorum.

Çok yoruldum çok sadece ağlamak istiyorum.

Nolur yorum yaz :(

Sorun varsa mailde atabilirsin: muhendisgay@gmail.com



Yazıyı takibe al | Yorumları takibe al

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.