Saçmalayan: Gay Mühendis 14 Eylül 2014 Pazar



Bu aralar yazamadığımın farkındayım ama gerçekten çok dertliyim. Sevdiğim adamla aramız bu aralar çok kötü her günüm zehir oluyor.

Sanırım bitti ama mecburiyetten sürüyor. Artık gözlerimi bırakın, yüzüme bakmıyor. Önceden ellerini tutup göğsüne yatar o kokusunu içime çekerdim. Şimdi aynı koltukta bile oturmuyoruz.

Biliyorum Sezen Aksu'nunda dediği gibi unuturum içim yana ama ya unutmak istemezsem? Gözlerimden dökülen yaşın haddi hesabı yok, ağlayamıyorum artık.

Ne oldu da böyle olduk diye düşünüyorum ama bende bilmiyorum. Ben ne ara seni bu kadar çok sevdim be çocuk? Ne zaman benim merkezim oldun, ne zaman benim damarlarımda ki kan oldun?

Her bir şey olduğunda koşardım yanına sen benim sığnağımdın. Şimdi yokluğun sadece hep susmak gibi.

Bil ki şimdi gözlerim dolu; sen hiç birinden nefret edip aynı zamanda onu sevmek ne demektir bilir misin? Sanki tozlu bir sayfa gibi geliyor geçmişi düşündükçe. Beni sadece kullandın gibi hissediyorum, aşk bu değil.

Durmadan özlersin, etrafındakilerden kıskanırsın ama bir şey söyleyemezsin. İşte bu hasret en zoru.

Nolur yorum yaz :(

Sorun varsa mailde atabilirsin: muhendisgay@gmail.com



Yazıyı takibe al | Yorumları takibe al

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.