Saçmalayan: Gay Mühendis 26 Eylül 2014 Cuma

Merhaba cesur insanlar,

Beni çok sevecek birini düşlüyorum hep beni çok sevdiğini anlamam için gerekli kriter ise kesinlikle seviştikten sonra tekrar sarılıp yanımda yatması. Yani bu duyguya o kadar hasretim ki neredeyse tek kriterim diyebilirim yani.

Sevgili eski katilim gibi bi sigara içip geliyorum diyip kendi yatağına yatacaksa sıçarım öyle ilişkiye :D


Bu arada belki fark etmişsinizdir blogun temasını falan değiştirdim. Bundan sonra daha çok özenmeye gayret edicem, söz veriyorum.

Kendinize iyi bakın.

{ 5 yorum yazılmış, sende yazsana }

  1. eğer cidden seviyor ise, arada aşk var ise siktir olup gitmez kimse kendi yatağına diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk yokmuş işte sadece tatmin olup defolup gitti. Ama bu da bana ders olsun...

      Sil
  2. ya sevişsin uyuyalım eyvallah ama seviştikten sonra bir beraber duş alıp öyle uyunmalı. öyle her yer sperm, kayganlaştırıcı falan... sabah çarşafa yapışıp kalkıyor insan. tabi eşine de yapışıyor o bölümü hoş tabi ama çarşaf yapışmasın duş alınsın temiz temiz uyunsun... o çarşafları ben yıkıyorum sonra :) bak sinirlendim yine :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahagasd haklısın valla ben duşa beraber sokmaya çalıştığımda manyak mısın su buz gibi demişti :) bahaneye bak sen. Aklıma geldi yine şerefsiz. Banyoya sadece fantazi için gitmiştik böyle bencillik olamaz :@

      Sil
    2. Benim bi tezim var sanirim illa ökuz tiplere asik oluyoruz. Sahsen bnm okuzde soguk suda dus aliyor ama ben o odun icin her defasinda giriyorum ... Ah ne cektim ben beee:) seni mutlu edemiyorsa koy ver gitsin derdim ama benim okuzde beni mutlu etmiyo ama gitmesin offff bilemedim ben onu :)

      Sil

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.