Saçmalayan: Gay Mühendis 28 Ekim 2014 Salı


Dışarıda 2 gündür durmadan yağan yağmur, kasvetli hava falan artık tam olarak moda girebilirim sanırım. Saat neredeyse 3 olmuş, bende merak ettim sırf fal bakmak için rezil acı bir kahve (ben yaptım :D) içiyorum.



Herkes gibi "yağmur, kahve, kitap" diyip size burada entel takılmayıda bilirdim. Açıkca söylüyorum ama yani ben sırf falımda o şerefsiz çıksın diye türk kahvesi içiyorum bu saatte.
Ortak arkadaşımız çok dolayısıyla her ne kadar uyarsamda (durumdan haberleri yok) bir şekilde her ne halt yiyorsa haberim oluyor. Cıvık cıvık Allah'tan arkadaş ortamımıza getirmiyor o sevimsiz kahpeyi (BİTCH). 

Zaten sağda solda sürekli görüyorum seni tek başına da olsan her gördüğümde hala içim acıyor. O sevimsiz gerizekalıyla birlikte görsem herhalde kalp krizi falan geçiririm diye düşünüyorum.

Hayır anlamıyorum Allahım o kadar dua ediyorum olmadı beddua ediyorum, bunlar junk'a mı gidiyor nereye gidiyor :( 

Başınıza her türlü müsibet gelsin istiyorum lan GEBERİN ADİLER :( 



- Güncelleme

Arkadaş fala baktı yine bir şey yok. Böyle dünyanın götüne koyim arkadaşlar. Dayanamıyorum lan artık. Sokaklara çıkıp yeminle bas bas bağırasım var. Sığamıyorum artık sanki bu bedene.


Benim elimi birlikte olduğumuz o kadar geceye rağmen bir kez bile tutmayıpta, gidip onunla ortada vıcık vıcık dolaşman midemi kaldırıyor. 

BEN HALA SENİ HERKESTEN KISKANIYORUM KÖPEK




Dip not: Sizi bu konuda çok sıktığımın farkındayım, söz bir dahaki yazı başka şeyler üzerine olacak.

{ 3 yorum yazılmış, sende yazsana }

Popüler

Hakkımda

Fotoğrafım
İçine kapanık bir mühendis ve hala sevdiceğini arıyor... (Eleştiriye kısmen açık)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Mühendis bi gay
Tüm Hakları Anneme Aittir.